Blaren 2- Rick 0 - Reisverslag uit Agés, Spanje van Rick Martens - WaarBenJij.nu Blaren 2- Rick 0 - Reisverslag uit Agés, Spanje van Rick Martens - WaarBenJij.nu

Blaren 2- Rick 0

Door: ricknaarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Rick

08 Maart 2011 | Spanje, Agés

Oftewel raar tijdstip voor verslag. Heb eergisteren een paar blaren gelopen en die heb ik gisterenavond laten "behandelen" door iemand in de refuge waar ik sliep. Moest beloven naar een dokter te gaan in de plaats waar ik nu ben, Ages, maar die is er pas om 1 uur dus moet wachten. Was goed op dreef vanochtend, zonder blaren was ik op zeker al een stuk verder, maar gezien mijn historie met blaren is het niet meer dan wijs om de lokale medicijnman te raadplegen, ik moet nog een stukkie. Maar de pijn valt wel mee dus verwacht dat het wel goed zal gaan, en misschien is dit wel de rustige dag die je zo af en toe nodig hebt.

De afgelopen dagen waren er een paar die je waarschijnlijk altijd tegen zult komen op tochten zoals deze. Zeker op zaterdag een gevoel van naar huis willen, mensen missen en dat soort gedoe. op zondag kwam ik een Spanjaard tegen, met de weinig originele naam Juan, en zo ben ik door mijn dip heengelopen En heb daar waarschijnlijk net ff te veel hooi op mijn vork genomen zodat ik nu hier zit te wachten op de dokter.

Het landschap is weer wat ruiger geworden, maar na Burgos ga ik de laagvlakte in zodat ik lekker een paar goede stukken kan gaan lopen. Ik hoop dat het zo bij de dokter meevalt zodat ik vanmiddag nog een paar uurtjes kan wandelen. Het volgende stukkie wordt hopelijk wat diepgaander :-) maar voor nu moet het maar volstaan. Groeten aan iedereen daar en laat de sms´jes en zo maar komen, goed voor de moraal.

Rick.

  • 08 Maart 2011 - 11:57

    Jeannette:

    Blaren.....het weet wat.
    Het is bij jou niet ´wie zich brand moet op de blaren zitten´, maar ´wie veel loopt moet op de blaren lopen´. Wel heel pijnlijk! Au.
    Maak je niet druk om schema´s Rick. Een paar dagen langer of korter, wat maakt het uit. Dit is een reis waar je jarenlang op kan teren, dus wat is dan een weekje langer....
    Good luck!

  • 08 Maart 2011 - 14:21

    Ma En Pa:

    wat zei de medicijnman? we horen wel hoe het afgelopen is.
    sterkte en veel groetjes uit W'veen

  • 08 Maart 2011 - 15:13

    Ingrid:

    Af en toe even een rustdag lijkt me helemaal geen slecht idee!Alleen dan liever zonder blaren natuurlijk.Verstandig dat je even naar de medicijnman gaat,hoop dat het mee valt.Verder ben ik het eens met Jeannette,wat maken een paar dagen meer of minder nou uit!!!!!Je verslagen zijn leuk om te lezen (schrijf een boek,kan best),mooie foto's,je ziet er goed uit.Hoop dat je,misschien nog vanmiddag?,weer lekker kunt wandelen in de zon (ook leuk!).Heel veel succes en plezier! Groeten,je zus.

  • 08 Maart 2011 - 16:17

    Maikel Slierendrecht:

    hoi rick
    jammer dat je blaren hebt het lopen ging volgens mijn net zo goed:P
    erg leuke fotos en verslagen ga zo door met lopen dan haal je het wel!

    groeten van maikel- ouders


  • 08 Maart 2011 - 17:26

    Dolf:

    Wel baluh die blaren :(
    Maar je loopt toch naar het zuiden?................dan gaat ook de temperatuur omhoog :)

    Good luck

    Groetjes

    Dolf en Margot

  • 08 Maart 2011 - 18:40

    Domy:

    Als je eenmaal zelf bevrijd bent, bevrijd dan ook anderen. Als je eenmaal op de andere oever bent aangekomen, help dan ook anderen die te bereiken....
    Boeddha

    Ik ben trots op je lieverd
    mis je
    kus


  • 09 Maart 2011 - 09:24

    Ruud:

    hé Rick,

    Doe er maar wat langer over ;-) . Ik vind het een leuke onderbreking van de dag om jouw verslagen door te lezen. Vervelend die blaren, maar op dat gebied ben je ervaringsdeskundige. Doe rustig aan en geef het een kans wat te herstellen. Doe Juan de groeten en geniet verder van reis.

    Doei,
    Ruud

  • 09 Maart 2011 - 17:54

    Vincent:

    Hey broo,

    Leuk om je belevenissen mee te maken, doormiddel van je verhalen en je foto's. Zo te zien gaat het je redelijk to goed af allemaal. 750 kilometer sjouwen, ik vindt het al een heel end met de auto, als die het doet.
    Vraagje tussen door ? Ik zat zojuist effe jouw verhaal over honger te lezen. Kan je nergens iets van liga kopen of zo ? Dit heb ik namelijk ook mee genomen toen ik vorig jaar door de Alpen in Zwitserland ben gelopen. Ok was natuurlijk niet zo ver als wat jij doet, maar toch .
    Spul weegt niks en vult wel.

    Succes verder en leg ze het vuur aan de schenen.

    Mazzel vanuit een koud Watjeveen.



  • 09 Maart 2011 - 20:04

    Pieter En Marijke:

    Hej Rick
    Nog niet eerder je verslag bekeken, net nu je blaren hebt ben ik daar getuige van maar jouw kennende los je dat wel op.
    Leuk om te zien waar je al bent geweest en al je foto,s te bekijken
    Heel veel succes met lopen verder en heel veel plezier onderweg
    tot het volgende bekijk moment
    groetjes Pieter en Marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Agés

Santiago

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Daarissieweer

24 Maart 2011

Santiago......

22 Maart 2011

Als een zonnetje

21 Maart 2011

Issieweer!!!

17 Maart 2011

kilometers stampen
Rick

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 29794

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 14 April 2011

Santiago

Landen bezocht: