kilometers stampen - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rick Martens - WaarBenJij.nu kilometers stampen - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Rick Martens - WaarBenJij.nu

kilometers stampen

Door: ricknaarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Rick

17 Maart 2011 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Dat klinkt een stuk beroerder als dat het was. Nu is het mijn beurt om te lachen,HAHA, lekker weer, een graadje of 17 dus pet op mijn knar om te voorkomen dat ik er als een tomaat uit ga zien. Of dat gaat lukken geen idee. Vanochtend weer over een zwikkie paden geweest die zelfs door de geiten gemeden werden maar moet eerlijk zeggen dat ik na een kilometer of 8 alleen maar weg en goede paden heb gehad,dus da´s weer mazzel.heb het grootste gedeelte van de weg zonder stok gelopen wat niets slecht is.

Kwam al rapdoor de stad Ponferrada dat een oude stad is in het bezit van een kasteel, jawel een echte uit de 11e eeuw gebouwd door de Tempeliers, wie anders.In het voorbijgaan kan de fantasie behoorlijk met je aan de loop gaan dus dat past wel in de camino:-)

Verder ging het eigenlijk wel goed en dat was nou precies wat de dokter voorschreef. Zit nu te typen in de Albergue Municopal, de stroom is al 3 keer uitgevallen dus als er geen verslag staat van vandaag komt dat omdat ik het p*kkeding van de tafel gemept heb. Alcino zit vlees te roosteren bij een open haard,iedereeen zit dus te knikkebollen,de was zit in de droger, moah het kan beroerder.

Morgen weer de berg op, ben benieuwd.

Iedereen bedankt voor alle reactiesen steunbetuigingen en zoals altijd keep them coming!!

• 17 Maart 2011 - 20:12

Marc:

Pfoe, mooie omgeving heb je weer gezien als ik de foto's bekijk. Mooi om te lezen dat het je vandaag voor de wind gaat. Ga vooral zo door en geniet hier vooral heel erg van.

• 17 Maart 2011 - 20:13

Ruud:

Ziet er weer goed uit Rick! Als ik het allemaal zo lees gaat het allemaal wel goedkomen met de wandeling naar Santiago. Geniet ervan!

Gr. Ruud

• 17 Maart 2011 - 20:34

Johan Van Dam:

Dat ziet er uit als lekker weer! Zal duimen voor je dat dat zo blijft.
    Mooie plaatjes Rick, ga zo door.
    suc6 met die berg morgen! Groetjes ook van Jan V

• 17 Maart 2011 - 20:54

Dolf & Margot:

Dus jij al Lekker BBQ............????????????

Zou bijna mee gaan lopen :)

Greetz

• 17 Maart 2011 - 20:56

Dolf:

UUUUUuhhhhhhhhhhhh wat is die foto boven de haard........?????????????

• 17 Maart 2011 - 22:35

Sjanet:

Ain't no mountain high enough, ain't no valley low enough....blijven stampen Rick! We "lopen" elke dag met je mee. Succes weer morgen. Groetjes Sjanet

• 18 Maart 2011 - 07:06

Denis:

Hi Rick,

Toch lekker als het weer een beetje meezit, hoop voor je dat je inderdaad nog een beetje gekleurt terug komt!!

Hou vol en geniet van ieder moment!!!!!

Denis

• 18 Maart 2011 - 07:22

Ma En Pa:

fijn dat vandaag de zon zich laat zien; kun je lekker stampen.
    wandel ze en de groetjes uit een bewolkt Veen.

• 18 Maart 2011 - 08:01

Joop (Tele2):

Hoe was de berg Rick?
    Leuk om dit te volgen (ik doe het je niet na)
    Wel hele mooie omgevingen daar.

Succes gewenst van alle Tele2 fans :)

• 18 Maart 2011 - 08:18

Domy:

hee lieverd,

ik wist het gisteren, Ponferrada klinkte bekend voor...Fransen hebben een fascinatie voor de Templiers, veel boeken zijn er over geschreven...er is zelf nog een geheim orde in Frankrijk die noemt zich templiers....ze zoeken nog een oude, nooit gevonden, schat...
    mooie foto' s, image 001 is super!
    je hebt daar prachtig weer, morgen wordt het wel 19 graden en ik zit hier in bed met griep...pfff...
    succes vandaag
    kus

• 18 Maart 2011 - 19:55

Henk:

Gaaaaaaaaaaf. Keep on moving.... en geen slidings onderweg!!!!
    Veel plezier man.

• 20 Maart 2011 - 13:15

Rens:

He Rick! Ik vind het heel leuk wat je doet. Hopelijk ben je weer thuis voor mijn verjaardag op zaterdag 16 april. Ik hoop dat je komt. Nog veel succes. Rens.

• 21 Maart 2011 - 08:18

Rico:

leuk om te lezen allemaal en diepe respecct voor je. ik zou je dat nooit na doen

• 21 Maart 2011 - 08:22

Rico:

wat een prachtige foto's ook. wij hier in waddinxveen 2 keer achter elkaar gewonnen. nou loopse nog effe haha