mijn mobiele huis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu mijn mobiele huis - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu

mijn mobiele huis

Door: ricknaarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Rick

25 Januari 2011 | Nederland, Waddinxveen

Omdat ik in de meest letterlijke zin mijn hele hebben en houden mee ga sjouwen is het wel grappig om eens te zien wat het hele hebben en houden inhoudt. Eigenlijk erg simpel, voor een paar, ik denk 5 dagen kleding, een goede slaapzak, een goede rugzak, merk Black Diamond Infinity 60 liter, en een paar stevige stappers, merk Magnum Stealth Force 8.0 WP die erg goed bevallen. Verder nog wat nuttige zaken zoals zaklamp, reis en andere documenten, veldfles, stokken, een goede regenjas (bedankt Denis) en het een en ander aan kleinmateriaal. Denk aan zakmes, kado van een Jeroen, MP3 speler, telefoon, fototoestel met alle benodigde opladers en toestanden, dus alles bij elkaar zal ik wel op een kilo of 11-12 uitkomen. Geluk dat ik wel heb is dat de blikken soep, die nu de plaats van toiletartikelen en opladers innemen, thuis blijven. Hopelijk in het kader van train hard, live easy. Doe er wat foto's bij zodat je een idee hebt hoe ik er uit ga zien. Het heeft qua uiterlijk een hoog Rambo gehalte maar het is goed spul, goedkoop en zeer praktisch dus waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Meestal doe ik het omgekeerd dus kijk uit wereld!! En stiekum wil ik een boek meenemen, ik zit te denken aan All the way to Berlin van James Megellas, een pocket met kleine letters en 358 bladzijdes

  • 25 Januari 2011 - 18:03

    Domy:

    portefeuille, paspoort, wc papier?
    Het ziet stoer uit Lieverd!
    kus

  • 26 Januari 2011 - 11:50

    Sjanet:

    Zeg....ik mis blarenpleisters!

  • 26 Januari 2011 - 12:11

    Karin:

    muziektip.... into the wild van Eddy Vedder!! Succes!!

  • 27 Januari 2011 - 15:58

    Denis:

    Rick,

    Ik zal volgende week de kolletjes meenemen, ben nog bezig met de camelback!!

    Groetjes,

    Denis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

Santiago

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Daarissieweer

24 Maart 2011

Santiago......

22 Maart 2011

Als een zonnetje

21 Maart 2011

Issieweer!!!

17 Maart 2011

kilometers stampen
Rick

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 29802

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 14 April 2011

Santiago

Landen bezocht: