Waarom ook al weer.......................... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu Waarom ook al weer.......................... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu

Waarom ook al weer..........................

Door: ricknaarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Rick

20 Januari 2011 | Nederland, Waddinxveen

De allereerste keer dat ik hier van hoorde was van de voorzitter van de voetbalclub, destijds nog WSE :-). Hij had de trip met zijn vrouw met de fiets gedaan en de manier waarop hij er over sprak wekte mijn nieuwsgierigheid. Na wat internetbezoek was het besluit eigenlijk wel snel gemaakt, dat zou ik ook wel eens willen doen. Dan wel te voet uiteraard. Nu gaat er over het algemeen best wel veel tijd tussen dat zou ik wel willen doen en laten we het maar doen maar ergens in het voorjaar van 2010 besloot ik om er aan te gaan beginnen. Ik kon vrij krijgen van mijn werk en nadat ik mijn vijfde Nijmeegse zonder problemen had voltooid ben ik na de vakantie aan het trainen geslagen. Na wat investeringen, zoals rugzak en andere nuttige zaken, ben ik nu op het punt gekomen dat het vertrek akelig dicht bij komt. Aad en Leen gaan me brengen naar het beginpunt en vanaf dat moment is het ikke tegen de bergen en de kilometers. Ik heb het dappere plan om iedere dag ongeveer 30 kilometer te lopen en een rekensommetje leert ons dan dat ik dit avontuur in 26,66666666 oftewel ongeveer 30 dagen volbracht zou brengen. Ik heb 6 weken vrij wat inhoud dat ik een dag of 10 heb voor ziek, zwak, misselijk, geen zin enzovoort.

Om eerlijk te zijn kan ik niet wachten om te vertrekken.

  • 20 Januari 2011 - 21:48

    Domy:

    ...ik neem een optie op die 10 dagen, gewoon naar huis komen, ik zal voor je zorgen! lol
    kus

  • 21 Januari 2011 - 06:33

    Sjanet:

    Hi Rick, super hoor! We gaan voor jou duimen zes weken lang...Trouwens dit is gelijk een test. Kijken of het item 'reageer op dit reisverslag' het doet. Groeten uit de andere kant van Waddinxveen en welterusten alvast.

  • 21 Januari 2011 - 22:51

    Petra:

    Go go go ... you can do it!!

  • 23 Januari 2011 - 12:16

    Wesley Slierendrecht:

    Heey, Rick ik ga dit zeker volgen:) veel plezier met de voorbereidingen en tot woensdag:)

    Groetjes Wesley

  • 25 Januari 2011 - 06:42

    Denis:

    Rick, veel suc6 en geniet er van!!

  • 25 Januari 2011 - 08:35

    Ruud:

    Goed bezig Rick! Succes daar in Spanje en doe ze de groeten in Santiago. O ja, die gieren daar in de bergen doen niets zolang je maar blijft bewegen....

  • 26 Januari 2011 - 08:14

    Karin:

    Heel veel succes!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

Santiago

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Daarissieweer

24 Maart 2011

Santiago......

22 Maart 2011

Als een zonnetje

21 Maart 2011

Issieweer!!!

17 Maart 2011

kilometers stampen
Rick

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 29826

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 14 April 2011

Santiago

Landen bezocht: