bijna.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu bijna.... - Reisverslag uit Waddinxveen, Nederland van Rick Martens - WaarBenJij.nu

bijna....

Door: ricknaarsantiago

Blijf op de hoogte en volg Rick

23 Februari 2011 | Nederland, Waddinxveen

Zoals de titel het al zegt, bijna. Bijna weg, bijna bezig met iets waar ik al een hele tijd mee bezig ben en waarvan ik hoop dat het gaat worden wat ik me er van voorstel. Zo niet pas ik mezelf wel aan onderweg, heb tijd zat.....

Het is een heftig weekje geweest met een hoop momenten waar de emoties aardig uit de pan gerezen zijn. Nu maar hopen dat het zijn nut heeft gehad en dat er zaken gaan veranderen, anders moeten er wellicht conclusies getrokken worden. Kreeg van een tante van me een kaart met de beste wensen voor de wandeling, ik heb hem als foto erbij gedaan, en dat het maar een leerzame ervaring mocht gaan worden. De spijker op zijn kop geloof ik. Kreeg gisteren van Petra een medaillon van St. Christoffel. Ben daar erg blij mee, heb er een foto van bij gedaan. Voor de mensen die niet weten wie St Christoffel is, dit is de beschermheilige van de reiziger. Ben verbaasd hoe dit leeft onder de mensen die ik ken en aan wie ik het heb verteld. De reacties zijn bijna allemaal positief, op de gebruikelijke grappen na die over auto en motor rijden gaan.....

Zijn er zaken die ik ga missen, tuurlijk. De kinderen, vriendin, vrienden, ASW A2, ASW7 en zelfs werk denk ik, in het laatste geval lang niet alles maar wel sommige mensen in ieder geval. Maar ik hoop er veel voor terug te krijgen, een leeg hoofd, niet te verwarren met leeghoofd want dat wordt me al jaren verweten :-), en rust in de bovenkamer in ieder geval.

Ik ben er klaar voor, ik doe er een hoop foto's bij van alle spullen die meegaan, zoals de consumentenelectronica, apotheek, persoonlijke verzorging en kleding en dat soort dingen. Ook zijn er een paar cartoons bij van Bill Mauldin, mijn favoriete cartonist, die wat mij betreft aardig op zijn plaats zijn.

Het T shirt van Wishwalker is van Stichting doe een wens, een zeer goed doel naar mijn bescheiden mening. Ik zoek nog sponsoren voor de Vierdaagse van Nijmegen dus wees gul indien mogelijk....

Ik wens iedereen hier het beste en het volgende verslag komt als het een beetje meezit uit Frankrijk of Spanje.





  • 23 Februari 2011 - 20:31

    Jeannette:

    Ha die Rick,

    Eindelijk is het dan bijna zover......
    Voor nu nog even heel veel sterkte met de laatste voorbereidingen en voor straks onwijs veel mooie wandelkilometers, prachtig weer, weinig blaren, veel leuke mensen ontmoeten en heel veel plezier met de tocht van je leven.
    Geniet ervan.....dan doen wij dat weer van jouw reisverslagen!

    Groetjes Jeannette

  • 23 Februari 2011 - 21:27

    Domy:

    Hey le promeneur,

    zaterdag is zover...ik moet van je afscheid nemen...pfff...
    ....je gaat een leuke reis meemaken, vol mooie nieuwe herinneringen, leuke momenten, prachtige plekken, super foto's enz...
    ...wat betreft jouw emotionele bagage in je hoofd, neem alleen de mooiste en de leukste met je mee...veel plezier, ik zal je missen....
    Ps: de medaillon is heel erg mooi...

    kus
    je t'aime
    Domy

  • 23 Februari 2011 - 21:43

    Amy:

    Jaja, bijna!
    Morgen nog even lekker eten met z'n allen! En dan nog twee nachtjes slapen en dan is het zover!
    Ik zie je morgen! En dan gaan we er nog een gezellige avond van maken :)!

    X

  • 24 Februari 2011 - 15:18

    Wesley Slierendrecht:

    Heey rick :), Nogmaals veel sucses met je reis. Maak er wat van en tot over 6 weken :)

    Groetjes Wesley en Maikel

  • 24 Februari 2011 - 16:30

    Carla, JW, Daan&Noa:

    Hé broer!!! Bijna vertrekken, spannend hoor, ik ken 2 mensen voor wie je vertrek niet snel genoeg kan zijn: je geliefde neefje Daan en nichtje Noa; oorzaak: Bob die komt logeren!!!!

    Ze beloven goed voor hem te zorgen, en als jij nou goed voor jezelf zorgt onderweg
    dan kan je over 6 wkn Bob weer ophalen.....

    Heel veel succes, geniet van alles en we hebben contact!!!

    Liefs, CJWDN

  • 24 Februari 2011 - 16:34

    Ruud:

    He Rick. Op de valreep nog wat dingen geregeld. Zo te zien heb je alles bij je.... Past het wel in je rugzak? Nu kun je echt weg! Kom morgen nog even zwaaien.

    groet,
    Ruud

  • 25 Februari 2011 - 14:12

    Antoon/nel Martens:

    goede reis en wij duimen voor goed weer

  • 25 Februari 2011 - 21:16

    Lies, Bente, Sjanet:

    Rick, we love you. Een prachtige reis toegewenst met straks een hoop herinneringen om weer mee naar huis te nemen. Van Lies, Bente en Sjanet XD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waddinxveen

Santiago

Recente Reisverslagen:

30 Januari 2015

Daarissieweer

24 Maart 2011

Santiago......

22 Maart 2011

Als een zonnetje

21 Maart 2011

Issieweer!!!

17 Maart 2011

kilometers stampen
Rick

Actief sinds 20 Jan. 2011
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 29794

Voorgaande reizen:

26 Februari 2011 - 14 April 2011

Santiago

Landen bezocht: